برنامه و ترفند های نایاب

برنامه و ترفند های نایاب

برنامه و ترفند های نایاب

برنامه و ترفند های نایاب

مکان یاب آیدی های بیتالک(ردیابی روی نقشه گوگل)

1394

ردیابی افراد اطراف بیتالک روی نقشه با آدرس,مکان دقیق

 

همانطور که در این عکس مشاهده میکنید یک نقطه آبی وجود دارد که خودم هستم و نقطه قرمز طرفی هست که در فاصله ۱۲۰ بیست متری من قرار داره مکانش را روی گوگل مپ بدست اوردم و خط آبی هم نشانگر این هست که از چه مکانی سریعترین راه برای رسیدن به طرف هست با این روش شما هرکس در بیتالک باشد را روی نقشه پیدا کنید و حتی اسم خیابان هم در گوگل مپ نمایش داده میشود تازه جالبی این روش این هست که فقط بار اول به اینترنت نیاز داره و بارهای بعدی بدون اینترنت کار میکنه مثلا شما گوشیت میگیری دستت میری تو خیابون جایی که نقطه آبی به نقطه قرمز رسید آنجا مکان تقریبیه طرف مقابل میباشد با روش میتوانید تمامی دوستان گم شده خود را در بیتالک روی نقشه پیدا کنید

  

این هم اثبات ردیابی آیدی دوستان روی نقشه:

دانلود فیلم آموزشی ردیابی افراد بیتالک با لینک مستقیم

آموزش ردیابی به صورت فایل ورد:

دانلود آموزش ردیابی بیتالک به صورت ورد

جهت عملی شدن روش باید بیتالک روی گوشی خود را پاک کرده و بیتالک  ۲٫۰٫۶ را نصب کنید.

دانلود بیتالک ۲٫۰٫۶ اندرویـد با لینک مستقیم

چنانچه نمیتوانید گوشـــی خود را روت کنید برای دانلود  روت کردن گـوشی خود لینک زیر کلیک کنید:

آموزش روت کردن هر نوع گوشیه اندروید

اگر به هر دلیلی بیتالک ۲٫۰٫۶ روی گوشیه شما در  هنگام ثبت نام با اخطار خطای سرور مواجه شدید از قند شکن استفاده کنید

*در صورت بروز هرگونه مشکل با جیمل SAEEDSUN9@GMAIL.COM با ما مدیریت سایت در ارتباط باشید

*برای عملی شدن این روش شما باید محصول ردیاب بیتالک را به قیمت ۴۹۰۰ تومان خریداری کنید تا از این روش بهره مند گردید بعد از خرید لینک دانلـود ردیاب بیتالک ظاهر میشود


 

در صورتی که بعداز خرید به هر دلیلی نتوانستید محصول را دریافت نمایید از فاکتور خرید خود  عکس بگیرید و برای این جیمیل shopsoft7373@gmail.com ارسال نمایید
نکات زیر را بخوانید شاید همین ها سوالات شما باشد:
1-سلام من خرید کردم محصول دریافت نشد دوس عزیز اصلا ما از کجا بدونیم چی خریدی؟ بعدش از کجا معلوم خرید کردید؟پس فقط فاکتور خرید میفرستید هیچ پیام دیگه ای هم نمیخواد بدید
2-از ارسال پیام به پشتیبانی سایت سون سافت خود داری فرمایید زیرا به آن سایت هیچ ارتباطی ندارد و فقط با ما در ارتباط باشید
3-فقط فقط از فاکتور خرید عکس بفرستید در غیر این صورت هیچ لینکی برای شما ارسال نخواهد شد
4-شماره تراکنش یا پیگیری یا 4 رقم آخر کارت برای ما نفرستید فقط یک عکس از فاکتور خرید مورد قبول ما هست در غیر این صورت لینکی برای شما ارسال نخواهد شد


سوالات زیر را بخوانید شاید سوال شما هم همین ها باشد چنانچه چنین سوالاتی بپرسید به هیچ عنوان پاسخ داده نمیشوند!!


۱-گوشیم لازمه که روت باشه؟

بله حتما باید گوشیه شما روت باشه برای روت کردن گوشیه خودتون اینجا کلیک کنید


۲-من فایلی که دانلود کردم چرا فرمتش html شده؟

دوست عزیز مشکل از مرورگر شما هست فایلو تغییر داده فرمتشو باید روی فایل html بزنید ویرایش نام فقط کلمه html  رو پاک کنید با حروف کوچیک بجاش بنویسید apk مشکلتون حل میشه


۳-چرا من هر کس ردیابی میکنم داخل آب نشونش میده؟

چونکه نسخه ۲٫۰٫۶ بیتالک از بالای صفحه ی خرید دانلود و نصب نکردی پس باید بیتالک خودتون پاک کنید بیتالک ۲٫۰٫۶  دانلود و نصب کنید


۴-چرا هرکی ردیابی میکنم میگه  کاربر یافت شد اما موقعیت مکانی او ثبت نشده است .به بیتاک بروید و اطراف افراد را تا دور ترین فواصل بروز رسانی کنید…. من باید چکار کنم ؟؟

شما این فرد را در قسمت look باید دیده باشید که به فارسی میشه اطراف اگر هم در قسمت look ندیدن نمیتونین ردیابیش کنید فقط افرادی ردیابی میشوند که در قسمت look دیده باشید


۵-من گوشیم روت هست ولی اخطار میده باید گوشیتو روت کنی چرا؟

چونکه به برنامه دسترسی روت ندادی باید دسترسی روت بدی بهش

که با برنامه کینک روت میتونی بهش این دسترسی رو بدی برای دانلود کینک روت اینجا کلیک کنید


۶-این برنامه روی چ اندروید هایی کار میکنه؟

روی هر نوع گوشیه اندروید کار میکنه از اندروید ۲٫۳ تا ۵٫۲ به شرطی که گوشیه شما روت باشه


۷-چرا وقتی میخوام نصب کنم ارور Parsinng pkg میده؟

دوست عزیر فایلو ناقص دانلود کردید


۸-آیا لازمه این برنامه روی گوشیه طرف مقابل نصب باشه؟

خیر هیچ نیازی نیست